Pokud někdo dospěje k názoru, že se o něm neví tolik, kolik by se o něm mezi lidmi vědět mělo, pochopitelně zkouší různé způsoby, jak o sobě dát vědět. Sází tedy na nejrůznější reklamy. A má skutečně hodně na výběr. Může se rozhodnout pro ledacos, od masových reklamních kampaní až po drobnosti. A všechno mu může pomoci zabodovat. Záleží tu samozřejmě často na finanční situaci dotyčného, nějaké firmy, úřadu, obchodu a podobně. Ale ne každá reklama musí být nezbytně bombastická a drahá. Často jsou velmi prospěšné i jenom zdánlivé drobnosti, nad kterými by se možná někdo jenom ironicky pousmál.

Ten, kdo preferuje dejme tomu televizní reklamy bombardující miliony lidí současně, se možná pousměje při představě, že by měl oslovovat lidi s pomocí dejme tomu propisky s vlastním potiskem. Ale věřte mi, že i takový zdánlivě obyčejný propagační předmět má svůj význam. A ten nesmíme podceňovat. Když totiž někdo dospěje k názoru, že by bylo dobré propagovat se ve formě podobných reklamních předmětů, nepochybí. Jedna propiska s potiskem sice neosloví nikdy tolik lidí jako reklama na televizní obrazovce, ale i ona má svůj význam.

Protože jde o užitečnou věc, na kterou se nezapomene už krátce po jejím jediném použití. Získanou propisku s reklamou člověk obvykle používá dlouhodobě, tak dlouho, jak dlouho tato píše. A také se podobná psací potřeba nejednou půjčuje, jde z ruky do ruky, a tím šíří povědomí o tom, co je na ní uvedeno. A chcete-li se tedy nějakým zajímavým způsobem představit veřejnosti, můžete vsadit i na reklamní potištěné propisky. Můžete si je nechat vyrobit a potom je použít k tomu, abyste se prosadili. A na rozdíl od jiných forem propagace vás ti, jež svými propiskami obdarujete, určitě neodmítnou. A zapamatují si vás. Což je právě to, co je často potřeba. A proto nezapomeňte, že propaguje ledacos. I potištěné propisovačky.