Pokud aspoň trochu tušíte, jak to chodí v podnikání, pak jistě víte, že je důležité mít zákazníky, kteří platí. A ty je třeba si najít a získat, ti sami od sebe k žádnému podnikateli nepřijdou. A proto je potřeba je oslovovat a přesvědčovat. Tedy chce to reklamu. A to pochopitelně ne jen tak ledajakou reklamu. I reklamy jsou různé, jak jste si už určitě také všimli, a ne všechny přinášejí kýžené výsledky. A pokud to nechápete, dal bych vám příklad. Pokud jste se včera třeba dívali na televizi, kolik z tam vysílaných reklam si ještě pořád pamatujete? A je nějaká z těch, které si pamatujete, která vás skutečně oslovila a zvažujete, že to nabízené využijete?

Už vám tedy došlo, jaký je mezi reklamami rozdíl. A aby podnikatelé uspěli, pomáhají jim často kampaně RTB, které zajišťují tu nejefektivnější reklamu, tu, která oslovuje přesně ty, které oslovit má, a nabízí jim to, co tito hledají, na rozdíl od plošných reklam, které se často míjejí účinkem. Ale ani reklama není ještě všechno. Je nesporně důležitá, ale kdyby se sázelo jenom na ni, možná by podnikatelům unikli zákazníci, kteří by se k takové reklamě nedostali. Ti, kdo shánějí to, po čem touží, s pomocí internetových vyhledávačů.

K těm se tedy musí přistupovat jinak, v jejich případě je třeba udělat něco jiného, aby také skončili u nabídek, u kterých mají skončit. V zájmu získání těchto je potřebná i optimalizace pro internetové vyhledávače. A tak je i pro Mioweb SEO nepostradatelná, tentokrát z toho důvodu, že je třeba dostat odkaz mířící na daný podnikatelský web mezi přední nabídky internetových vyhledávačů. Takže by si nikdo neměl myslet, že je podnikání s využitím internetu hračka. Toto může být úspěšné, ale nemusí. Záleží nejen na tom, co podnikatel zákazníkům nabízí, ale i na tom, jak je osloví a zda si je získá. A jste-li tedy podnikateli, nezapomeňte na reklamu a optimalizaci.