Majitelé aut jej chválí, protože díky němu se nemusí plahočit MHD nebo chodit pěšky. Například do obchodu naproti. Kdo se má těch skoro sedmdesát metrů plahočit. To radši sednu do auta mám to pěkně pohodlné. To, že si tím nákup prodražím a že mi cesta trvá déle už většinou nikoho tak nějak nezajímá. Nám však půjde o něco docela jiného. Nám půjde o to, že každý ujetý kilometr zanáší motor a tím pádem tento časem podává slabší a slabší výkon. Navíc jeho další části znečišťují spaliny, které za vysokých teplot opouštějí části motoru, aby putovaly do výfuku a odsud mezi lidi a do ovzduší, z čehož mají nelíčenou radost ekologové.

Každý jednotlivý proces ničí jak přírodu, tak i naše auto, tedy přesněji motor v něm. A tu kyne nebezpečí, že to dojde do kritické fáze a auto se už pak ani nerozjede. Taková situace není vůbec příjemná a je tedy pěkně k vzteku. Jenže jak poznat, kdy k tomu dojde? Nijak, nejde to poznat. Ale jde tomu předejít a tento proces se nazývá dekarbonizace motoru vodíkem. A je třeba ji provádět pravidelně, aby nedošlo ke kritickým hodnotám. Není třeba se toho obávat, celý proces trvá hodinu a nějaké drobné minuty a ihned po dokončení je vozidlo opět schopno provozu.

Takže si jej můžete ihned po zaplacení odvézt, respektive v něm přímo odjet. Každý řidič, tedy skoro každý tuto věc podceňuje a potom naříká nad tím, že má problémy. Ovšemže si za ně může sám, ale to on většinou neuzná. Každý nerad přiznává své chyby. Není však třeba zoufat, výše popsaný proces očistí útroby vašeho auta k naprosté spokojenosti jeho i vaší. Vy se hned domluvte s technikem, nebo s vedením podniku, aby vám pohlídali další termín dekarbonizace. Technik to odhadne nejlépe a uloží do počítače. Ten vám pak pošle automatické upozornění a bude jen na vás, zda se zachováte správně, jak odpovědný řidič. A nebojte se o peníze, zase tak drahé to není.